מילון מושגים למימון רכב

מילון מושגים למימון רכב

מילון מושגים למימון רכבאם אתם אוהבים מכוניות וחושבים כל רכב חדש אבל לא ממש מבינים משמעותם של המושגים הפיננסיים, קבלו מדריך קצרצר בדרך לרכב החדש. תנו גז!

אובליגו – ביקשתם הלוואה מהבנק והסבירו לכם שיש בעיה באובליגו… אל דאגה, לא מדובר במחלה חס וחלילה. הפירוש של אובליגו – סך ההתחייבויות שיש לכם בבנק. כלומר מסגרת האשראי הבנקאית שלכם הכוללת ערבויות, מסגרות לכרטיסי אשראי, מינוס בחשבון העו”ש ועוד.

אשראי בנקאי – זהו סכום הכסף אותו ניתן לקבל במסגרת המימון הבנקאי. שימו לב בלקיחת אשראי בנקאי לריביות, לתנאי ההחזר ולשורות הקטנות.

אשראי חוץ בנקאי – אם תיקח הלוואה מחברת כרטיסי אשראי, חברת ביטוח, יבואן רכב או גוף פרטי משמעות הדבר שקיבלת הלוואה חוץ בנקאית, שלא במסגרת הבנק שלך. להלוואה זו יתרון שכן היא לא חונקת את מסגרת האשראי ובעצם מגדילה את מקורות המימון.

בטחונות – הכוונה כאן פשוטה. רוצה רכב חדש תעמיד לנו בטחונות לכסף שתקבל. כלומר ערבות, שעבוד של נכס או דבר בעל ערך כספי. הבנקים וגופי המימון אוהבים לישון בלילה בשקט ולהבטיח את עצמם, במיוחד כשמדובר בלווים קטנים. אם אתה זקוק להלוואה סביר שתידרש להציג בטחונות. בדרך כלל ניתן לקבל הלוואה לרכב תמורת שעבודו כבטוחה.

זקוקים להסברים נוספים ב”שפת העם” בכל הקשור לקבלת הלוואה. מוזמנים לקבל ייעוץ חינמי מהמומחים שלנו במוקד השירות או באמצעות האתר.

לקבלת הצעות למימון – הקליקו כאן.


כל הזכויות לאתר, לתכניו ותמונותיו שמורות לבעלי האתר © 2016